Saturday, 6 August 2011

Tema Bunga

Minggu depan Prasekolah Gemilang dah masuk ke tema Bunga pula. So...jom kita buat origami bunga tulip ni. :) Senang dan InsyaAllah murid-murid kita boleh buat. Cuma Bunga Tulip tak begitu dikenali. So cikgu boleh explain lah kat negara mana bunga ni banyak di temui. Cikgu Ain bagi contoh bunga tulip sebab senang nak buat. kalau bunga rose pun ada tapi susah sikit murid prasekolah kita yang jarinyer tomey-tomey tu nak lipat. :) Selamat belajar!


No comments:

Post a Comment